Průvodce nákupem

Vážení zákazníci,

Pro lepší orientaci a rychlejší nákup jsme pro vás připravili tohoto průvodce nákupem. Zde najdete návod pro vyhledávání produktů, vytvoření a odeslání objednávky a také to, jak postupovat v případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace. Pro rychlejší navigaci, klikněte na příslušnou položku.

Jak objednat zboží?

Kabelky si objednáte jednoduše několika způsoby:

Pokud jste se rozhodli koupit zboží prostřednictvím naší webové stránky, připravili jsme pro vás jednoduchý návod, který vás provede celým procesem objednávky v několika krocích (Odrážky jsou klikatelné! Pokud hledáte odpověď na konkrétní otázku, pro rychlou navigaci klikněte na příslušnou odrážku.)

Jak vyhledávat zboží

Zboží v našem internetovém obchodě vyhledáte jednoduše prostřednictvím kategorie produktů, které jsou v hlavním menu. Pokud máte jasnější představu o tom, co chcete koupit, využijte možnosti vyhledávání podle názvu nebo typu kabelky.

Hledáte dárky k narozeninám vaší manželky, matky či k Vánocům? Nechte se inspirovat našimi blogy s tipy na kabelky a módní doplňky. Nebo se podívejte naše aktuální akce.

Nevíte se rozhodnout? Zavolejte nám, a my vám poradíme!

Využít můžete telefonní čísla:

E-mail info@kabelkymodni.cz nebo nás kontaktujte přes naši Facebook stránku Modní Kabelky Kbas.

Jak si vytvořit účet

Registrace na našem e-shopu trvá jen pár vteřin a výrazně zrychlí a zjednoduší vaše současné a budoucí vytváření objednávky. Pro registraci klikněte nahoře na "ikonku postavičky" a vyplňte své údaje. Ty budou použity na vybavení objednávek a vytvoření nákupního dokladu, faktury. Vaše údaje jsou u nás v bezpečí a respektujeme vaše soukromí. Informace neposkytujeme třetím stranám.

Registrace není pro vytvoření objednávky povinná, ale ušetří vám čas při budoucích objednávkách.

Klikněte nahoře na "ikonku postavičky"

Vytvoření konta

Klikněte na "Registrace" vlevo nahoře, vyplňte všechny údaje a klikněte na velké tlačítko "Registrace"

Registrace uživatele

Jak se přihlásit

Do svého účtu se přihlásíte přes "ikonku postavičky" vstrede nahoře, vyplňte své přihlašovací jméno a heslo a klikněte na tlačítko "Přihlášení". Přihlásit se můžete i při samotném procesu objednávky v části Dodací údaje.

Přihlášení uživatele

Jak přidat zboží do košíku

Klikněte na tlačítko "Do košíku" při kabelce, o kterou máte zájem. Můžete tak učinit v přehledu produktů:

Jak přidat tovar do košíku

Nebo přímo na stránce produktu:

Přidat produkt na stránce

Takto vypadá potvrzení, že zboží bylo vloženo do košíku. V tomto kroku můžete kliknout na tlačítko "Dokončit objednávku" a přejít k vytvoření závazné objednávky, nebo kliknete na tlačítko "Pokračovat v nákupu" a vybírat další produkty.

Dokončení objednávky

Jak odstranit zboží z košíku

Vpravo nahoře najdete stav svého košíku. Klikněte na košík vpravo nahoře a zobrazí se vám seznam produktů, které jste vybrali, počet kusů, jednotková a celková cena. Zboží odstraníte kliknutím na křížek vlevo před názvem zboží. V tomto kroku můžete upravit i počet kusů objednaného zboží.

Jak odstranit zboží z košíku

Jak získat slevový kód

Získat jej můžete sledováním našeho internetového obchodu, přes Facebook nebo Instagram. Platnost slevového kódu je ohraničená nabídkou a v případě dotazů kontaktuje naši podporu online přes Facebook Kabelky Kbas.

Jak si uplatnit slevový kód

Slevový kód vložíte v prvním kroku při vytváření objednávky, tak jak je označeno na obrázku.

Jak si uplatnit slevový kód

Jak dokončit objednávku

Postupujte podle následujících obrázků, které vás provedou objednávkou a dokončením nákupního procesu.

Košík

Klikněte na košík a zkontrolujte své zboží. Pokud máte slevový kód, vložte jej v tomto kroku. Klepněte na tlačítko Dokončit objednávku.

Jak dokončit objednávku

Způsob dopravy

Zvolte způsob dopravy a způsob platby. Klepněte na tlačítko Pokračovat.

 Způsoby dopravy

Ověření údajů

Vyplňte své dodací údaje. Pokud máte vytvořen účet, přihlaste se.

Ověření údajů

Pokud ne, klikněte na Nový zákazník a vyplňte své údaje. Pokud je dodací adresa jiná, než fakturační, zaklikněte dole "Adresa doručení je jiná než fakturační" a přidejte adresu, na kterou má být zboží doručeno. Na závěr klikněte na tlačítko "Pokračovat."

Nový zakaznik

Potvrzení objednávky

Zkontrolujte svoji objednávku a závazně ji potvrďte kliknutím na tlačítko "Závazně objednat."

Potvrzení objednávky

Jak zaplatit

Platit v našem internetovém obchodě můžete třemi způsoby: kartou online, převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na dobírku. Způsob platby si zvolíte při vytváření objednávky, kde se vám výška poštovného automaticky vypočítá.

Výběr zboží

Hledáte kabelku pro sebe, vaši mámu či přítelkyni? Rádi vám poradíme. My jsme totiž ve světě kabelek experti! U nás najdete jedinečné designové kabelky, tašky, batohy, pánské tašky či módní doplňky od španělského výrobce. Hledáte dárek pod stromeček nebo k narozeninám? Zavolejte nám na naše telefonní čísla 210 012 990 nebo 00 421 944 627 725, zašlete nám e-mail na info@kabelkymodni.cz, případně nás kontaktujte přes Facebook stránku Módní Kabelky Kbas. Rádi vám pomůžeme s výběrem té správné kabelky a s nákupem!

Zboží ve výprodeji

Naším zákazníkům se snažíme nabízet kvalitní kabelky za výhodné ceny. Proto u nás vždy najdete atraktivní slevy. Chcete potěšit sebe či své blízké a zároveň ušetřit? Viz naše aktuální akce.

Naše tipy

Být stylová, jedinečná, trendy či vybrat správný vánoční nebo narozeninový dárek není vůbec jednoduché. Proto jsme pro vás připravili blog, ve kterém najdete aktuální novinky, inspirace a recenze našich kabelek, tašek a módních doplňků.

Chci zboží vrátit, jak na to?

Kontrola zásilky

Zásilku při převzetí kurýrem zkontrolujte. Viditelně poškozené zboží nepřebírejte a s kurýrem sepište protokol o poškození. Zašlete nám prosím následně e-mail o tom, že vám byla doručena poškozená zásilka. Obsah doručené zásilky po převzetí zkontrolujte ihned nebo nejpozději do 24 hodin. Chybějící části, nebo uvnitř poškozené zboží je třeba nebodkladně nahlásit prodávajícímu e-mailem na info@kabelkymodni.cz nebo telefonicky na čísle 210 012 990. Reklamace z důvodu nekompletnosti nebo poškození zásilky po této lhůtě nebude akceptována.

Odstoupení od smlouvy

Jako kupující - spotřebitel můžete bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží ve smyslu § 7 zákona č. 102/2014 Z.z .. Více o odstoupení od smlouvy a postup naleznete na stránce odstoupení od smlouvy.

Reklamace

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží a trvá 24 měsíců, během kterých můžete zboží reklamovat. Přečtěte si reklamační řád pro více informací o podmínkách reklamace. Pro urychlení vyřizování vaší reklamace použijte reklamační formulář.