Nejčastěji kladené otázky

Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky, které se nás zákazníci ptají. Je možné, že zde najdete odpověď i na tu svou. Na stránce průvodce nákupem jsme pro vás připravili jednoduchý návod, jak si objednat kabelky v našem internetovém obchodě. Pokud jste však odpověď na své otázky nenašli, neváhejte nás kontaktovat na naší facebookové stránce Módní kabelky Kbas, prostřednictvím emailu na info@kabelkymodni.cz nebo telefonicky na 00 421 2 44 63 84 28 nebo 00 421 2 44 63 84 27.

Pro rychlejší navigaci, klepněte na odrážku s tématickým okruhem, kde spadá vaše otázka:

Registrace a objednávky

Jak mohu zboží objednat?

V internetovém obchodě www.kabelkymodni.cz
E-mailem: info@kabelkymodni.cz
Telefonicky: 210 012 990 nebo 00 421 944 627 725
Sms: 00 421 944 627 725

Připravili jsme pro vás jednoduchý návod, jak si objednat zboží na Kabelkymodni.cz (klikněte na zvýrazněný odkaz). Zde najdete celý nákupní proces v přehledných obrázcích.

Musím při osobním odběru dělat objednávku přes eshop?

Ne, stačí když přijdete a vyberete si přímo na místě.

Musím se registrovat kvůli objednávce?

Ne, nemusíte. Registrace vám však výrazně ušetří čas při vytváření budoucích objednávek. Viz náš jednoduchý návod jak si vytvořit účet.

Jaké výhody má registrovaný zákazník?

Dostává speciální nabídky prostřednictvím newsletteru. Vybrané produkty za nákupní ceny pro podporu prodeje.

Nedaří se mi objednat zboží online přes internet. Jak mám postupovat?

Stačí nás telefonicky kontaktovat na tel. čísle 210 012 990 nebo 00 421 944 627 725 a udělat objednávku telefonicky. Objednávat můžete také formou e-mailu na e-mailovou adresu info@kabelkymodni.cz nebo sms, nezapomeňte však prosím uvést všechny kontaktní údaje (jméno, adresa, telefonní číslo, email).

Mám zájem o produkt, který nemáte v nabídce. Můžete mě informovat, kdy bude opět v nabídce?

Samozřejmě. Zašlete nám e-mail na info@kabelkymodni.cz a my vás budeme kontaktovat, jakmile bude produkt opět zařazen do naší nabídky, případně vám nabídneme podobnou alternativu.

Doručení zboží

Kdy dostanu zboží?

Objednávky přijaté do 15:00 jsou ještě v daný den vyskladněné a následující pracovní den doručeny, pokud je zboží skladem. V případě, že momentálně nějaké zboží není na skladě, budeme vás ihned e-mailem nebo telefonicky informovat o nejbližším termínu dodání, případně nabídneme podobné zboží.

Kolik zaplatím za doručení?

Vložte produkt do košíku a zadejte způsob doručení a platby, výška poštovného se automaticky vypočítá. Více informací o výši poštovného naleznete na stránce způsoby dopravy a platby. Během akcí máme od určité ceny objednávky poštovné zdarma.

Kam mi doručí kurýr zásilku?

Zásilka bude doručena na adresu uvedenou v objednávce jako doručovací adresa. Zpravidla vám kurýr doručí balík před první vchodové dveře.

Udělala jsem si dvě nebo více samostatných objednávek. Můžete je spojit a zaslat spolu v jedné zásilce, abych poštovné platila pouze jednou?

Ano, objednávky vám spojíme, dokud nebyla předcházející objednávka již odeslána.

Může zboží převzít i osoba, která není adresátem?

Ano, samozřejmě. Vaši zásilku může vyzvednout i vámi pověřená osoba. Při způsobu dopravy kurýrem, stačí telefonicky oznámit kurýrovi, kde a kdo zásilku probere.

Kolik dní je můj balík u kurýra?

Váš balík setrvá u kurýra po dobu 5 dnů od data odeslání. Po uplynutí této doby je zásilka automaticky zasílána zpět na naši adresu.

Reklamace a vrácení zboží

Co když je zásilka poškozena při přebírání?

Pokud zjistíte, že zásilka je poškozena, je třeba sepsat protokol o poškození s kurýrem a zaslat nám e-mail, že vám byl doručen poškozené zboží.

Postačí mi doklad o koupi při reklamaci?

Ano, postačí.

Kde si mohu uplatnit záruční opravu?

Veškeré záruční opravy si můžete uplatnit u nás.

Jaká záruka se vztahuje na vaše produkty?

Záruční doba běží ode dne převzetí zboží kupujícím a trvá 24 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o čas, kdy byl daný produkt v opravě, na základě dokladů o předchozí reklamaci. Více informací naleznete na stránce reklamační řád.

Kdy bude moje reklamace vyřízena?

O způsobu řešení reklamace rozhodneme ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud je třeba složité technické zhodnocení stavu výrobku a odborné posouzení vady, nebo oprava zboží - nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek.

Mám nárok na vrácení peněz při reklamaci?

Způsoby vyřízení reklamace mohou být: oprava, dodání náhradního dílu, výměna za nový kus, případně dodání jiného zboží, o který má kupující zájem (do hodnoty původního zboží), nebo vrácení peněz. O výsledku řešení vaší reklamace vás informujeme prostřednictvím e-mailu nebo doporučeným dopisem před uplynutím 30denní lhůty.

Co dělat v případě, že jsem koupila kabelku a byl to nevhodný dárek?

Odstoupit od smlouvy můžete bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží však musí být v bezvadném stavu a v originálním balení. Pokud jste ho dostali v rámci akce s dárkem, je třeba jej zaslat zpět spolu s ním. Přečtěte si více o postupu při odstoupení od smlouvy.

Co dělat v případě nespokojenosti s vybavením mé reklamace?

Pokud s vybavením reklamace nejste spokojený, jste oprávněn použít platformu řešení sporů online na řešení svých sporů, v jazyce, který si zvolíte. Například platformu RSO, která je dostupná na webové stránce https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Více o alternativním řešení sporů najdete na stránce všeobecné obchodní podmínky.

Slevový kód na zboží

Kam mám napsat získaný slevový kód?

Kód zadáváte při vytváření objednávky a můžete jej použít pouze jedenkrát. Slevový kód se považuje za použitý, až když je objednávka odeslána ke zpracování. Jednoduchý návod najdete v našem průvodci nákupem v části Jak si uplatnit slevový kód.

Slevovy kód